Braggart
Ζησοπούλου Μαρία
Zisopoulou Maria
Βιογραφικό

Η Μαρία Ζησοπούλου γεννήθηκε στη Λάρισα. Σπούδασε Ζωγραφική στη Σχολή Καλών Τεχνών του ΑΠΘ όπου αποφοίτησε με άριστα από το 2ο εργαστήριο με καθηγητές τον Κυριάκο Μορταράκο, και τον Δημήτρη Ζουρούδη. Έχει αποκλειστική συνεργασία με τη δισκογραφική Traumraum που εδρεύει στο Βερολίνο για την επιμέλεια εξωφύλλων από το 2017. Από το 2018 έως το 2020 δίδασκε ζωγραφική στο Ελεύθερο Εργαστήρι της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας – Μουσείου Γ.Ι. Κατσίγρα. Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει παρουσιάσει τη δουλεία της σε δύο ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα. Πιο πρόσφατα συμμετείχε στην ετήσια έκθεση “Rooms 2021“ της Αίθουσας Τέχνης Καππάτος στην Αθήνα (22 Ιανουαριου-6 Μαρτίου 2021), παρουσίασε στην αυλή του “κλίμαξ” το project “Color stories” (22-27 Ιουνίου 2020), συμμετείχε με εικαστική δράση στο Φεστιβάλ μουσικού πειραματισμού “Flow” στην Αθήνα (9-10 Ιουλίου 2020). Στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο Λάρισας παρουσίασε μαζί με την Δήμητρα Οικονόμου την εικαστική έκθεση ΔΙΕΠΑΦΗ (20 – 30 Μαΐου 2019). To 2019 ανέλαβε επίσης την καλλιτεχνική επιμέλεια δια καλλιτεχνικών projects στη Λάρισα, ενώ τον Φεβρουάριο του 2020 πήρε μέρος στην ετήσια έκθεση σύγχρονης Τέχνης «Performance Rooms 2020» της Αίθουσας Τέχνης Καππάτος στην Αθήνα, όπου μαζί με την Δήμητρα Οικονόμου παρουσίασαν την performance #INTERFACE.Παρουσίασε την Performance   Findyour4th Dimension στην έκθεσή Αποθήκες Μνήμης/Memory Warehouses της Braggart στο joist τον Ιούνιο του 2022 .Μουσική σύλληψη – εκτέλεση : Γιώργος Αϋφαντής  (synths-τρομπέτα)Εικαστικό περιβάλλον  : Μαρία ΖησοπούλουGuest :  Μενελάος Τζαφέτας. 

Φιλοτέχνησε τη «γλυπτική εγκατάσταση» που τιτλοφορείται «Forms of nature» στο νέο κυκλικό κόμβο στη Λάρισα επί της Λεωφόρου Καραμανλή, στο πλαίσιο της επιθυμίας του Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού να συνδέσει την Τέχνη και με τους εξωτερικούς χώρους. ενώ είναι δωρεά της ΕΔΑ ΘΕΣΣ. Έργα της ανήκουν στη συλλογή της Πινακοθήκης Γ. Βογιατζόγλου και σε άλλες ιδιωτικές συλλογές.

Biography

Maria Zisopoulou was born in Larissa, Thessaly, Greece (1984). She studied painting at the Faculty of Fine Arts, School of Visual and Applied Arts in Thessaloniki, Greece, she graduated with distinction, 2d art studio, with professors Dimitrios Zouroudis and Kyriakos Mortarakos. From 2017 she has exclusive collaboration with the record company Traumraum (Berlin, Germany, http://www.traumraum.org/), her designs illustrate the covers of the company’s releases. From 2018 she is an art teacher at the Free Workshop of the Municipal Art Gallery of Larissa – G.I. Katsigras Museum and conducts educational and public programmes regarding the Museum’s permanent collection and temporary exhibitions (http://www.katsigrasmuseum.gr/). She has taken part in several exhibitions in Larissa and Athens (Municipal Art Gallery of Larissa, Hatzigianni Cultural Center, PerformanceRooms2020).

Present the performance Findyour4th Dimension at the exhibition Memory Warehouses of Braggart at joist in June 2022.Music conception – performance : Giorgos Aifantis (synths-trombeta)Visual environment : Maria ZissopoulouGuest : Menelaos Tzafetas.

She created the “sculptural installation” titled “Forms of nature” / at the new roundabout in Larissa, in the context of the desire of the Regional Governor Kostas Agorastos to connect art with the outdoors. while it is a donation of the EDA THESS.Her works belong to the collection of the Gallery C. Her works belong to the G.G. Voyatzoglou Gallery and other private collections.

 

 

Εικαστική ιδέα

 ” Ο αγώνας για αυτογνωσία δεν αποφεύγει εντελώς την προοπτική της κοινωνικής βελτίωσης, επειδή εκεί βρίσκεται ένας παράγοντας που μολονότι είναι εντελώς παραμελημένος τον συναντάμε συνεχώς μπροστά μας. Είναι το ασυνείδητο πνεύμα των καιρών μας. Αντισταθμίζει τη στάση του συνειδητού νου και προβλέπει τις ερχόμενες αλλαγές”. Απόσπασμα από το βιβλίο “ο Ανεξερεύνητος εαυτός” του Carl Gustav Junk

Η δημιουργία τέχνης για μένα είναι ένας συνεχής τρόπος αναγνώρισης του εαυτού, αλλά και κατανόησης του κόσμου. Το έργο μου διερευνά την επεξεργασία της αυθόρμητης ιδέας, της διαίσθησης και του ενστίκτου, την ένταση ανάμεσα στο τυχαίο και τον έλεγχο της νοητικής σύνθεσης. Εστιάζω στην αρμονία της σύνθεσης, μέσα από την καθαρότητα των ελάχιστων συνθετικών στοιχείων της. Μέσα από το έργο μου προσπαθώ να φέρω στην επιφάνεια το κρυμμένο εσωτερικό, το αισθητικό αποτέλεσμα μιας ψυχολογικής εμπειρίας χρησιμοποιώντας διάφορα εκφραστικά μέσα. Στόχος μου είναι να προκαλέσω το θεατή σε μία πνευματική συμμετοχή, να εντείνω την επιθυμία του για περισυλλογή και να κινηθεί σ’ ένα χώρο με ελευθερία από τα όρια που επιβάλλονται από μία εικόνα, ώστε να βιώσει μία διαλογιστική εμπειρία.

Findyour 4thdimension’’

«Όλος ο χώρος και ο χρόνος συνιστούν ένα ενιαίο αντικείμενο εμπειρίας, κάτι που είναι δυνατό μόνο αν ένα υποκείμενο τους διαπερνά και ενώνει τα τμήματά τους σε μια δυνατή ολότητα.»

ImmanuelKant

Το‘’Findyour 4th dimension’’ είναι μουσική συναυλία σε εικαστικό περιβάλλον. Ο χώρος σταδιακά οπτικοποιείται ακολουθώντας τον ήχο που παράγεται και ολοκληρώνεται με το τέλος του. Ένας  μουσικός και μια εικαστικός συνυπάρχουν, αλληλεπιδρούν και αυτοσχεδιάζουν.

Η χωροχρονικότητα και η διαλεκτική ανάμεσα στο εφήμερο και στο διαρκές αποτελεί το κεντρικό θέμα διερεύνησης του έργου “findyour 4th dimension”. Οι δημιουργοί αλληλεπιδρούν αυτόματα μέσω του  ήχου και της γραφής σε ένα κοινό χώρο και χρόνο . Ο ήχος της μουσικής προκαλεί τη γραφή και η γραφή τον ήχο όπου εξελίσσονται  και αναπτύσσονται παράλληλα σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου το μαύρο φώς και η ύλη μεταφέρουν τη δισδιάστατη γραφή  σε έναν τρισδιάστατο χώρο. Έτσι εξελίσσεται μία βιωματική εμπειρία μιας εφήμερης αλλά υπαρκτής νέα ολότητας του χώρου και του χρόνου.  Η παρτιτούρα του ArnoldSchoenberg Op.11 (1907) μεταγλωττίζεται σε κώδικα μηχανής midi και χρησιμοποιείτε από αναλογικά και ψηφιακά synthesizers με ζωντανή ενορχήστρωση . Στόχος είναι η δημιουργία ηχοχρώματος που δεν παραπέμπει σε οποιαδήποτε ακουστική μνήμη του κοινού . Ο ήχος αλληλεπιδρά με την εικόνα δημιουργώντας ένα τετραδιάστατο αποτέλεσμα.

Μουσική σύλληψη – εκτέλεση : Γιώργος Αϋφαντής  (synths-τρομπέτα)

Εικαστικό περιβάλλον  : Μαρία Ζησοπούλου

Guest :  Μενελάος Τζαφέτας

Artist's Statement

“The struggle for self-knowledge does not completely avoid the prospect of social improvement, because there is a factor that, although completely neglected, we constantly encounter in front of us. It is the unconscious spirit of our times. It offsets the attitude of the conscious mind and predicts future changes.” – from the book “The Unexplored Self” by Carl Gustav JunkCreating art for me is a constant way of recognizing myself, but also of understanding the world. My work explores the elaboration of the spontaneous idea, intuition and instinct, the tension between randomness and the control of mental composition. I focus on the harmony of the composition, through the purity of its minimal synthetic elements. Through my work I try to bring to the surface the hidden interior, the aesthetic result of a psychological experience using various means of expression. My goal is to challenge the viewer to a spiritual participation, to intensify his desire for contemplation and to move in a space with freedom from the limits imposed by an image, in order to experience a meditative experience.

‘Findyour 4thdimension”

“All space and time constitute a single object of experience, which is only possible if a subject permeates them and unites their parts into a powerful totality.”

ImmanuelKant

Findyour 4th dimension’ is a music concert in a visual environment. The space is gradually visualized following the sound produced and is completed by the end of the performance. A musician and a visual artist coexist, interact and improvise.

Spatio-temporality and the dialectic between the ephemeral and the permanent is the central theme of exploration in “findyour 4th dimension”. The creators interact automatically through sound and writing in a shared space and time. The sound of the music evokes the writing and the writing evokes the sound where they evolve and develop in parallel in a specially designed space where black light and matter transfer the two-dimensional writing into a three-dimensional space. Thus an experiential experience of an ephemeral but existent new totality of space and time evolves. The score of Arnold Schoenberg Op.11 (1907) is dubbed into midi machine code and used by analogue and digital synthesizers with live orchestration. The aim is to create a sound colour that does not refer to any acoustic memory of the audience. The sound interacts with the image creating a four-dimensional effect.

Musical conception – performance : Giorgos Aifantis (synths-trumpet)

Visual environment : Maria Zissopoulou

Guest : Menelaos Tzafetas

 

 

Χρησιμοποιήστε όρους όπως “contemporary art” ή “κεραμικά” ώστε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Please use keywords such as “contemporary art” or “ceramics” for better results.