Λόττας Ηλίας
Lottas Ilias
Βιογραφικό

Ο Λόττας Ηλίας γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1992 όπου και πέρασε τα μαθητικά του χρόνια. Στη συνέχεια έζησε για δύο χρόνια στην Θεσσαλονίκη όπου προετοιμάστηκε για τις εισαγωγικές εξετάσεις της Σχολής Καλών Τεχνών. Αποφοίτησε από το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών της Φλώρινας με κατεύθυνση κυρίως στη ζωγραφική, στη γλυπτική, και στη φωτογραφία σε συνδυασμό με τα ψηφιακά μέσα. Έχει πάρει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις ανά την Ελλάδα και έχει διακριθεί (E’ βραβείο) στον διαγωνισμό καινοτομίας & τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος (ΝΒG Business Seeds) όπως επίσης ζωγραφικό του έργο επιλέχτηκε εκπροσωπώντας το ΤΕΕΤ (Φλώρινας) στην 9η Μπιενάλε Σχολών Καλών Τεχνών Ελλάδος το 2019.

Εκθέσεις

23/12/2016 Φωτιά

Φλώρινα, Ελλάδα

Συμμετοχή με κεραμικό γλυπτό, Λέσχη Πολιτισμού Φλώρινα

28/4/2018 2ο Φεστιβάλ Πτολεμαΐδας, “ΔΕΗ και Πόλη”

Πτολεμαΐδα, Ελλάδα

Συμμετοχή με μεταλλικό γλυπτό, Παλαιοντολογικό Μουσείο Πτολεμαΐδας

1-15/3/2019 Πλακιάς Art Residency

Ρέθυμνο Κρήτης

Συμμετοχή με τοιχογραφία, Γκαλερί “Μορφές”, Ρέθυμνο

18/5/2019 PLATFORMS PROJECT

Αθήνα, Ελλάδα

Ομάδα Εν Φλώ

Συμμετοχή με ζωγραφικό έργο, ΑΣΚΤ

2019 9η Μπιενάλε νέων Σχολών Καλών Τεχνών Ελλάδος

Συμμετοχή με ζωγραφικό έργο, ΑΣΚΤ

 

Διακρίσεις

ΝΒG Business Seeds,

Διαγωνισμός καινοτομίας & τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος

Ομάδα: Sense Lab

“Β.Part” , Ε’ Βραβείο.

20/10/2018 Ηχώ των δημοπρασιών, Εφημερίδα

Εξώφυλλο, Οπισθόφυλλο και συνέντευξη στην Εφημερίδα Ηχώ των δημοπρασιών.

 

2019 9η Μπιενάλε Σχολών Καλών Τεχνών Ελλάδος

Επιλέχτηκε ζωγραφικό έργο εκπροσωπώντας το ΤΕΕΤ (Φλώρινας)

 

Biography

I was born in Ioannina in 1992 and I spent my school years in the city. Following my High School graduation, I moved to Thessaloniki for two years where Ι studied to take the entrance tests for the School of Fine Arts. I graduated from the Department of Visual and Applied Arts in Florina with a major specialization in sculpture, photography and painting combined with digital media.

Exhibitions

23/12/2016  Fotia

                   Florina, Greece

Participation with ceramic sculpture, Culture Club of Florina

 

28/04/2018   2nd Festival of Ptolemaida, “DEI and the city”

                   Ptolemaida, Greece

Participation with metallic sculpture, Paleontological museum of Ptolemaida

 

1-15/3/2019 Plakias ART Residency 

                   Rethimno Crete, Greece

Participation with fresco painting, Galeri “Morfes” Rethimno

 

18/5/2019 PLATFORMS PROJECT

                 Athens, Greece

Artistic Group EN FLO

                 Participation with painting, ASFA

 

2019   9th Biennale of Greece’s Schools of Fine Arts

          Athens, Greece

Participation with painting, ASFA

 

 

Εικαστική ιδέα

Για την δημιουργία των έργων, αρχικά επέλεξα ορισμένες χαλκογραφίες του Luciano Minguzzi, όπου η πλειοψηφία αυτών αποτυπώνονται στην Πόρτα του Καλού και του Κακού. Τα έργα του Μinguzzi ως εκκίνηση, συμβολίζουν για μένα την διαχρονική ύπαρξη της βίας στις ανθρώπινες κοινωνίες και στο ίδιο το ανθρώπινο ον. Μετά από επεξεργασία των πρωτότυπων παραστάσεων το αποτέλεσμα ήταν μια παραλλαγή αυτών, με έντονα χρώματα όπου η αρχική  εικόνα  είναι πιο δύσκολα διακριτή με μια πρώτη ανάγνωση. Τα έντονα και ζωντανά χρώματα υποδηλώνουν για εμένα τη σύγχρονη εποχή και τον παράγοντα της παροντικότητας. Παραπέμπουν στις λαμπερές επιγραφές, στις διαφημίσεις και στην ευρύτερη εποχή του θεάματος και της υπερπληροφόρησης.

Οι χρωματικές παλέτες των έργων και κάποιες σημειακές ενώσεις που δημιουργούνται στον καμβά, ίσως είναι και τα πρώτα που θα τραβήξουν την προσοχή του θεατή. Η παράσταση όμως θα παραμένει ασαφής για τα πρώτα λεπτά. Πρόκειται για μία πειραματική μορφή παρότρυνσης του θεατή να κοντοσταθεί μπροστά στα έργα στην προσπάθεια αποκωδικοποίησης τους. Αυτή θα είναι πιθανά μία από τις στιγμές που θα καταφέρει να ξεγλιστρήσει από την ταχύτητα που τον κατακλύζει καθημερινά και ίσως μπορέσει να έρθει ένα βήμα πιο κοντά στον προβληματισμό γύρω από την ουσιαστική φύση της βίας αλλά και του ιδίου.

 

Artist's Statement

For the creation of these pieces of art, I firstly chose some specific things of Luciano Minguzzi, most of which are engraved on the “Door of Good and Evil”. From a personal standpoint, Minguzzi’s work symbolizes the timeless existence of violence in human societies and in the human being itself. Taking that into consideration, I transformed the artist’s original work by using a digital program and the result was a permutation of those with bright colors, in which the original emblazonment is more hardly distinguishable at a first reading. Personally, I believe that the bright and vibrant colors are indicators of the modern era and the element of the present. They allude to the glowing signs, the advertisements and the wider era of spectacle and over-information.

The color palettes of these pieces and the connections of certain points created on the canvas may be the first thing to catch the viewer’s attention. However, the emblazonment will remain vague for the first few minutes. This is an experimental way of encouraging the viewer to stand in front of the pieces to decode them. It is at that instant when the viewer might be able to slip away from the franticness that overwhelms them every day and mightachievecoming one step closer in considering not just the essential nature of violence but also that of their own selves.

Χρησιμοποιήστε όρους όπως “contemporary art” ή “κεραμικά” ώστε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Please use keywords such as “contemporary art” or “ceramics” for better results.