Braggart
Ζιρίδης Κώστας
Ziridis Kostas
Βιογραφικό

Ο Κώστας Ζιρίδης γεννήθηκε το 1998 στην Ελλάδα και ζεί στην Κύπρο. Εισήχθη το 20218 και είναι προπτυχιακός φοιτητής στην Σχολή Καλών Τεχνών του  Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, στο 2ο Εργαστήριο Ζωγραφικής με επιβλέπων καθηγητή τον Γιάννη Καστρίτση. Ασχολείται κυρίως με την ιδέα της Conceptual Art και καταπιάνεται κυρίως με την τεχνική του λαδιού πάνω σε καμβά. Μέρος από το εικαστικό του έργο, έχει λάβει συμμετοχή το 2021 στην διαδικτυακή, ομαδική έκθεση στην Art Number 23 Gallery. Επίσης έχει συμμετάσχει στο Εδεσσαικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους το 2022. Συμμετοχή στην Προβολή Χαρτογράφησης του κτηρίου Ι. Γούναρη, Παλιό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Φλώρινας, 2022. Συμμετείχε στην έκθεση Re-matter,  Imagine Visuual Arts Gallery, Αθήνα, 2022. Στην ομαδική εικαστική έκθεση της γκαλερί Braggart  Απο – Θήκες Μνήμης / Memory Warehouses,  Joist Innovation park, Λάρισα , 2022. Είναι μέλος της εικαστικής ομάδας Pulvis Umbra .Έχει λάβει μέρος στην ANIMEX στο Teeside University of Middlesbrough και βραβεύτηκε για την πρώτη θέση στην κατηγορία των προπτυχιακών φοιτητών για τα οπτικά εφέ.

Biography

Kostas Ziridis was born in 1998 in Greece with permanent residence in Cyprus. She studies at the University of Western Macedonia, in the Department of Visual and Applied Arts. It is located in the 2nd painting workshop under the supervision of Kastritsas Yiannis. He deals mainly with the idea of conceptual art and deals mainly with the technique of oil on canvas. Part of his artwork has been involved in 2021 in the online, group exhibition at Art Number 23 Gallery. He had also participated in the Edessa Short Film Festival in 2022 and in Florina for the mapping screening in the Gounaris building. As well as the Imagine visual Arts gallery in Athens and Larissa in Joistpark for Braggart’s exhibition where she became a member of the art team. He participated in ANIMEX at the Teesside University of Middlesbrough and was awarded for first place in the category of undergraduate students for visual effects.

 

Εικαστική ιδέα

Η ερευνητική διαδικασία της απόδοσης της ανθρώπινης μορφής αποτελεί κυρίαρχο ζητούμενο. Η σύνθεση προκύπτει αρχικά αυτόματα, ακολουθεί η ανασύνθεση με το σταδιακό εικαστικό χτίσιμο και σβήσιμο. Οι ανθρώπινες μορφές και ιδιαίτερα ο αριθμός 3 (τρία) αποτελούν σημεία που επιδρούν στο έργο, καθώς αποτελούν γνώριμα στοιχεία της παιδικής μου ηλικίας και κατά μία έννοια αποτελούν σταθερά σημεία, τα οποία συγκροτούν το εικαστικό περιβάλλον, στο οποίο επιλέγω να κινούμαι.

 

Artist's Statement

The research process of rendering the human form is a dominant concern. The composition initially arises automatically, followed by the recomposition with gradual visual building and erasure. The human forms and especially the number 3 (three) are signs that influence the work, as they are familiar elements of my childhood and in a sense they are fixed points that constitute the visual environment in which I choose to move.

Showing all 5 results

Χρησιμοποιήστε όρους όπως “contemporary art” ή “κεραμικά” ώστε να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα.

Please use keywords such as “contemporary art” or “ceramics” for better results.